Sämsta Dagen Idag

Fan asså idag en stor dag framför mig du vet min kompis är bredvid mig.
Han var på väg till sin skola asså Väsby skolan.
Men jag sa åt han att komma till mig en stund så här är han.

Jag har också skola idag men tror inte jag ska gå jag har fett tråkigt.
Idag jag ska säkert till skolan så jag ska byta om snart du vet.
Och jag har typ NO pass eller SO eller matte eller du vet.
Jag är också ovän med en tjej i min klass blev det med sms så det är en anledning.
Att jag inte kommer till skolan idag.
Och jag och tjejen vi blev ovänner av en dålig anledning.!
Det var för att jag inte ville smsa med henne så hon blev arg.
Så jag blev ganska arg på henne också för jag ville bara inte smsa.
Så jag vill inte säga förlåt för jag har inget jag ska säga förlåt till.
Det är hon som ska säga förlåt!





                                                                           PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0