Real Madrid vann Almeria!

Yes vi vann mot Almeria med 4-2.
Real Madrid fick kämpa väldigt mycket för att få till något mål så vi gjorde ett mål.
Det blev 1-0 men inte länge till för då kvitterade dom med 1-1.
Det var väldigt jämnt under först halvlek men sedan så gjorde dom mål (Almeria).
Jag blev väldigt besviken jag kunde inte blinka ville bara se hela matchen.
Så det blev 2-1 till Almeria och vi började kämpa väldigt mycket.
Vi gjorde ett väldigt viktigt mål som gav oss mycket självförtroende.
Så Cristiano Ronaldo filmade till sig en straff sa kommentaterna.
Jag trodde dom för att vi såg på repris så det var inget vi behövde prata om.
Men Cristiano Ronaldo missar straffen men som tur rusar Benzema fram och sätter den i mål.
Det blev 3-2 till Real Madrid.
Jag tror att Cristiano Ronaldo missade för att han filmade till sig straffen.
Och vid slutet så får Cristiano Ronaldo en chans att göra mål och han sätter in den i mål.
Och han tar av sig tröjan och får gult kort så han spelade med ett gult kort men bara i 10 minuter.
För att han sparkade en kille i benet så han fick ett till gult kort så han får sitt röda kort.http://viarjackass.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Samir

Skit jobbigt att skriva allt.

2009-12-06 @ 19:24:25
URL: http://viarjackass.blogg.se/
Postat av: osse

hahahahahahhahahahahaha samir du bloggar fett bra

2009-12-06 @ 22:30:36
Postat av: Samir

:P

2009-12-07 @ 07:40:51
URL: http://viarjackass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0