Dynamo Kiev VS Barcelona

Igår kväll mötte Barcelona det snabba laget Dynamo Kiev.
Det började med att bara i andra minuten så gör Dynamo Kiev mål med en frispark.
Haha jag garvade ihjäl mig!
Jag trodde det var över men det kan inte vara över i andra minuten.
Så jag kollade lite till.
Men bara efter målet så springer Messi till målet med tre spelare bakom sig.
Han skuter med sin vänstra fot men missar!
Men sen efter att den chansen var över blev det ett till chans till Barcelona.
Det är Eric Abidal som gör ett väldugt bra inlägg till Xavi.
Och Xavi sätter den i mål väldigt bra mål det behövdes väldigt mycket för Barcelona.
Och senare efter inte så mycket lägen men det blev frispark.
Messi var redo att ta den han var sugen såg man men han är inte så bra på frispark.
Han tog den och det blev mål ribba in blev det och ganska snyggt.
Det var seger målet!
Men det fanns chanser kvar med Messi som sprang i full fart.
Han är vid målet och vill gärna göra ett till mål.
Men det blir det inte målvakten tog den.


                                                      Nästa Match För Barcelona Är den 12/12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0